PROSINEC

Rok nám utekl velice rychle,jakoby se vše neustále zrychlovalo.Může za to snad i přepólování slunce,které se právě dokončuje.Každopádně s tím souvisí negativní energie a vibrace,které pociťuje snad každý z nás.Cítíme se jako na houpačce.Je hodně nemocí,únavy,nervozity, depresí a úmrtí.Do toho jěště hektičnost předvánoční doby.Nejdůležitější v tom všem je psychika.Snažit se dostatečně spát,odpočívat,relaxovat,být v pohodě,umět si udělat radost, sobě i ostatním.

Prosinec souvisí s dráhou tlustého střeva,a to představuje poslední úsek zažívacího traktu.Jeho hlavní úkol je vylučování odpadních látek z těla,a hospodaření s vodou – vstřebává ji a zadržuje.Také má vliv na hladké svalstvo tlustého střeva a ovlivňuje sliznice dýchacích cest,ústní,nosní a zažívacího traktu. Pod vlivem dráhy je hlava,tváře,ústa,zuby,hrdlo,jazyk,jícen,šíje a horní končetiny.

Fyzické projevy energetické nerovnováhy:

Onemocnění dýchacíhc cest,zánět hrtanu a průdušek,astma

Bolesti v krku,sucho v krku,zánět hltanu

Přecitlivělost zubů na chlad,bolesti zubů,vyšší kazivost

Senná rýma a krvácení z nosu

Bolesti břicha,nadýmání,zácpa nebo průjem

Suchost v očích

Obrna lícního nervu

Bolesti šíje,potíže s otáčením hlavy,bolesti paže,lokte,ruky,ramene

Špatná kvalita sliznic

Psychické projevy energetické nerovnováhy:

Smutek,pláč,při rozrušení kašel,nedostatek vůle

Naše nabídka osvědčených přírodních zdrojů na potíže a podporu pro toto období: Z čínské medicíny WCH1.9  a  WCX4.8, z produktů dr Jonáše  Joalis ColiDren,Joalis Colon a LaxaHelp, z ruské medicíny Spirulina a Mumio,čaje,akupunktura.

Na duševní odpočinek,psychickou koncentraci,zklidnění,podporu spánku a celkovou regeneraci je vynikající čínský produkt TTW9.9 naoli baowan,zvláště vhodný pro toto období.

Ještě doporučení – důležitá je změna stravovacích návyků – zvýšení příjmu vlákniny – v tom vám napomůže Spirulina.Omezte konzumaci ostrých jídel,alkoholu,kávy a sycených nápojů.

Cvičte – pravidelný pohyb je pro úpravu funkce tlustého střeva nezbytností, a působí dobře

i na psychiku.Pijte mátový,heřmánkvý a fenyklový čaj na uvolnění hladkých střevních svalů.

Přejeme pohodový předadventní a adventní čas.

Vystavil dne 18/11/2013, Doktor