Červenec

V tomto měsíci je potřeba posílit meridián osrdečníku. Pod jeho vlivem je srdce, cévní a nervový systém, hrudník, žaludek, horní končetiny po vnitřní straně. Energetická nerovnováha se může projevovat bolestmi v hrudní krajině, bušením srdce, bolestmi břicha v oblasti malé pánve, na podkladě poruch prokrvení, zarudnutí tváří, zvýšené pocení, bolestivé stahy v oblasti horních končetin, pocit horkosti v dlaních.

S tím souvisí i psychické projevy - podrážděnost, neklid, neurózy. Je zde velká podobnost příznaků s dráhou srdce. Tento meridián je též nazýván meridiánem oběhu. Osrdečník jako blána obalující srdce je chrání tím, že zadržuje škodlivé vlivy, jako je horko, chlad a zabraňuje jim, aby srdce poškozovaly. Obal srdce je svrchovaným vládcem všech orgánů a sídlem ducha.

Průběh dráhy vychází z osrdečníku a sestupuje přes bránici do břicha, hrudní větev jde po vnitřní straně hrudníku do podpaží a vnitřní stranou paže, přes loket na střed ruky a končí na bříšku středního prstu. Vedlejší větev se spojuje za uchem s meridiánem tří zářičů.

Meridián má 9 bodů

Šlachosvalová dráha začíná na konci prostředního prstu a směrem nahoru jde po hlavní dráze meridiánu. Problémy se projevují bolestmi šlach a svalů v průběhu dráhy. Doporučení: Dbejte na správnou funkci jater, sleziny a nadledvinek. Při vzniku otoků není vhodný dynamický sport, při němž se vytváří ve svalech větší množství kyselin, které zatěžují lymfatický systém. Proto je dobré zařadit také cvičení jako je jóga, dechová cvičení, tai-chi a relaxace.

Zrychlený tep lze zpomalit třením kůže nad tepennou krkavicí, kterou lze nahmatat vpředu na krku.

Očista cév a nervového systému

2 dcl koprového semínka, 2 lžíce mletého kořene kozlíku lékařského a 4 dcl medu. Dolijeme do dvou litrů horké vody a necháme 24 hodin louhovat. Pijeme 1 lžíci půl hodiny před každým jídlem až do vybrání.

Zajímavost je, že podle pulzu na tomto meridiánu /třetí hluboká pravá pozice/ lze diagnostikovat těhotenství, jeho průběh a pohlaví plodu.

Naše nabídka

Z nabídky našeho e-shopu pro toto období doporučujeme EPAM 36 - srdečníTinkturu zázvorJoalis Cor DrenTTW 9.9.WLC 6.9., WCH 8.9.Kozlíkové tabletyRybí tuk omega s rakytníkovým olejemSchindeleho minerályčaj Grešík cévní, při bolestech šlachosvalové dráhy akupunktura v kombinaci s Efffi emulzemi.

Při nejasnostech se obraťte na naši poradnu,pomůžeme vám najít vhodné řešení a orientovat se v přírodních produktech,které jsme vybrali z osvědčených, fungujících zdrojů a vlastních zkušeností.

Při používání klasické medicíny doporučujeme též alternativy přírodní medicíny se srovnatelným efektem západní medicíny, vzhledem k našim více jak 20 letým zkušenostem v této oblasti, což bylo pozorováno také při studiu čínské medicíny a během stáží v Číně.

Vystavil dne 07/07/2013, Doktor